evengran skrev:
Her var det mye å svare på. Jeg lar Gule/Tzortzis-debatten ligge. Her er vi rett og slett uenige, uten at noen av oss bør omtales som "løgnere".
typisk de som har tapt å løpe ut døren da de taper diskusjonen.
Jeg er på ingen måte ute etter å "sverte islam". Slutt og skriv sånn tull.
tror du virkelig at praktiserende muslimer kjøper dette gamet ditt? det er uten tvil du som skriver løgn og tull, lager en så idiotisk sak som dette også våger å kalle det andre skriver for tull? om det vi skriver, mann, er tull, da er det du skriver er oppkast.
Jeg er trygt plassert på den tolerante og mangfoldsorienterte venstresida (medlem av SV).
som nevnt er det ingen praktiserende muslimer som kjøper dette gamet ditt. hege storhaug er i det minste åpen om sitt hat for islam og sier det rett ut, men slike hyklere som deg, som i smug hater islam, men fremstår som ''tolerante og mangfoldsorienterte'' som er de største haterne av islam og praktiserende muslimer, slik som også bro Muslim G så elegant forklarte i sitt innlegg.
Jeg er med andre ord en av de etnisk norske som dere virkelig burde prøve å alliere dere med hvis dere vil oppklare "misforståelser om islam".
alliere seg med deg? hvem er du lixom? siden du gjør det personlig, så må jeg si at du kun virker som en nobody med en liten looser-avis, og prøver å komme nær de store gutta ved å publiser løgn om islam og muslimer.
Jeg synes språkbruken fra enkelte i denne diskusjonen, samt i den Facebook-diskusjonen vi hadde etter Gule/Tzortzis-debatten er skuffende.
helt enig, den er ikke bare skuffende den er løgnersk, men det værste var den discusting artikkelen som du skrev som var stappfull av løgn og propaganda mot islam net.
Det er mange av dere som ikke bidrar til oppklare misforståelser, men som snarere er med på å bekrefte fordommer nordmenn har mot muslimer.
enda en løgn fra løgneren evan gran. kom med bevis for dette og bevis at du ikke er en løgner.
Det synes jeg er synd.
folk tar ikke en subjektiv mening som dette seriøst, det som faktisk er synd, er den løgnerske holdningen som du har vist mot praktiserende muslimer i den lille nettavisen din bare for å skade islam.
Om dere virkelig hadde tenkte å ha kjønnsdeling denne gangen også, men ble tatt på fersken og måtte gi dere, er det vanskelig for meg å vite.
dette er spekuasjon og løgn du baserer dette på, adminene fra islam net har selv klargjort at de ikke hadde tenkt dette, så den som har blitt tatt på fersken for løgn og bedrageri er evan gran, ikke islam net.
Nettsidene deres er oppdatert siden i går og dere har fjernet spørsmålet om kjønn. Jeg mener det er rimelig grunn til å mistenke at dere hadde tenkt å ha kjønnsdeling denne gangen også.
hvem bryr seg om hva du ''mener er rimelig grunn til å mistenke'', tror du noen bryr seg om det patetiske tullet ditt som du skriver på nettsiden din? tror du virkelig ikke at muslimer skjønner dette løgnerske spillet ditt, kommer her uten noen som helst bevis, bare grunnløse spekulasjoner og skriver en helt sak om dette basert på tull? hvor ynkelig er ikke dette?
I artikkelen står det for øvrig ikke at dere SKAL ha det. Det står at dette er usikkert. Legg også merke til at Gule sier at han trekker seg "HVIS de deler inn etter kjønn".
nettopp, og det er derfor hele artiklen er helt bortkasta, kun tumme spekulasjoner uten den minste form for bevis.
Når det gjelder registrering av "alle" med navn og det hele er det jeg som har misforstått. Det har dere ikke krevd, men har anbefalt det av plasshensyn. Beklager at jeg har gitt feil inntrykk her. Har oppdatert artikkelen på dette punktet. Men obs: Dette var en feil fra min side. Det er ikke en "bevisst løgn for å sverte islam". Jeg er ikke ute etter dere. Det må dere nesten tro meg på.
selvfølgelig er dette et bevis på løgn og propaganda for å sværte islam. du har nettopp blitt avslørt for løgn i artiklen, og dette er det eneste du har å si? en ynkelig bortforklaring som dette kommer du ingen vei, folk har gjennomskuet spillet ditt.
Å skille mellom "Islamnet" og Islamnet Student" blir bare tull.
Å si at det skille mellom mellom "Islamnet" og Islamnet Student" blir bare tull, er bare tull. hvem bryr seg om hva du mener om dette da bror ujjal som er moderator her har sagt at det er en løgn å si at det er det samme. hva tror du? tror du at folk virkelig skal tro at en som heter even gran vet mer om hvordan islam net og islam net student er organisasjoner enn det moderatoreren på islam net sier?
Det er samme organisasjon under samme logo. Dere er begge Islamnet, på samme måte som Arbeiderpartiets fylkeslag i Hedmark og Buskerud begge er Arbeiderpartiet.
her kan alle se at løgneren even gjentar løgnen som bro ujjal avslørte han for det tidligere. hvem bryr seg om hva du mener om dette da bror ujjal som er moderator her har sagt at det er en løgn å si at det er det samme. hva tror du? tror du at folk virkelig skal tro at en som heter even gran vet mer om hvordan islam net og islam net student er organisasjoner enn det moderatoreren på islam net sier?
Infoen om at dere ble utvist fra HiO i fjor, har jeg fra denne artikkelen
her lyver du igjen, jeg leste artiklen og det sto ingen ting om utvisning der. det står at de ikke får låne gratis lokaler lenger, det står ikke at de er utvist, slutt å spre løgn.
Even Gran
Black Tigah